Kraj

Maspex zachęca do poszukiwań naklejek

Startuje kampania wspierająca akcję promocyjną z naklejkami ukrytymi pod etykietami napojów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FUmOsV8CiZTs%22%7D
Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 12 kwietnia, marka Kubuś z portfolio Maspeksu zachęca dzieci do zbierania naklejek, które umieszcza pod etykietami napojów. Marketer wystartował właśnie ze wsparciem marketingowym akcji. 
W nowym spocie widzimy Kubusia, który chodzi po lesie z lupą i wszędzie się rozgląda. Poszukiwania wieńczy moment, gdy znajduje butelkę soku, pod której etykietą kryje się upragniona niespodzianka.
Na specjalnej stronie internetowej dzieci mogą przeczytać wierszyki o wszystkich zwierzątkach odnalezionych na naklejkach. Ze strony można również pobrać i wydrukować własny album wraz z zestawem łamigłówek.
Za kreację kampanii odpowiada Brasil, media kupuje Mindshare.