Kraj

Aneta Lubańska communications & business directorem w SMG Starcom

Po ośmiu latach wróciła do SMG i przejęła zarządzanie zespołem pracującym dla firmy Samsung Polska.

Aneta Lubańska communications & business directorem w SMG Starcom
Aneta Lubańska, w ostatnim czasie menedżer ds. projektów marketingowych w Grupie Onet, po ośmiu latach wróciła do SMG. Objęła stanowisko communications & business directora SMG Starcom.

Aneta Lubańska przejęła zarządzanie zespołem pracującym dla firmy Samsung Polska. Jako communications & business director odpowiada za relacje biznesowe z klientem, współtworzy strategie komunikacji i nadzoruje ich realizację oraz wspiera rozwój kompetencji zespołu.

Przez ostatnie lata w Grupie Onet zajmowała się tworzeniem strategii, budżetów marketingowych i realizacją działań promocyjnych wybranych marek z portfolio wydawcy. Kierowała komunikacją marketingową takich serwisów i projektów, jak: Vod.pl, Zumi.pl, DreamLab – hub technologiczny grupy RASP, Biznes.pl, Vumag.pl (e-commerce), Onet.gry. Wcześniej przez trzy lata była szefem komunikacji i koordynacji programowej TVN Warszawa. Zajmowała się działaniami marketingowymi i B2B, tworzyła ramówkę stacji, strategię autopromocyjną i koncepcje działań reklamowych, w tym także eventów, konferencji i debat tematycznych. Współtworzyła ofertę reklamową TVN Warszawa oraz aktywności wspierające sprzedaż.

Karierę rozpoczynała w domu mediowym SMG Mediavest, w którym pracowała od 1997 do 2008 r., m.in. na stanowisku dyrektora ds. obsługi klienta. 

Na stanowisku communications & business directora zespołu pracującego dla Samsung Polska zastąpiła Sławomira Szwaja, który w SMG Polska pełni funkcję innovation catalyst directora. W nowej roli zajmuje się on tworzeniem nowatorskich produktów, partnerstw i rozwiązań biznesowych dla klientów SMG, m.in. we współpracy ze start-upami.