Kraj

Marka Mola liderem segmentu ręczników papierowych, trwa kampania telewizyjna

Marka Mola, należąca do firmy Metsä Tissue, jest obecnie liderem rynkowym w segmencie ręczników papierowych z udziałem na poziomie 15,5...

Marka Mola, należąca do firmy Metsä Tissue, jest obecnie liderem rynkowym w segmencie ręczników papierowych z udziałem na poziomie 15,5 proc. według ostatnich badań ACNielsen. Wyprzedza tym samym markę Velvet (11,7 proc.) i Szast Prast (9,2 proc.) Od września do końca listopada br. prowadzona jest kampania telewizyjna marki Mola, m.in. w TVP1, TVP2, TVN, TVN Siedem i Tele5. Dodatkowe wsparcie zapewnia prasa branżowa i materiały POS. Grupę docelową stanowią osoby w wieku 19-49 lat, mieszkające w miastach pow. 20 tys. mieszkańców. Za kampanię odpowiada agencja reklamowa Seven Advertising, a media planuje i kupuje dom mediowy Media Direction OMD. (TO)