Przetargi

Boehringer-Ingelheim podpisze nowy roczny kontrakt z Universal McCann

Firma farmaceutyczna Boehringer-Ingelheim oficjalnie poinformowała o rozstrzygnięciu przetargu mediowego (pisaliśmy o nim w DS "MMP" z 26.10). - Będziemy kontynuować...

Firma farmaceutyczna Boehringer-Ingelheim oficjalnie poinformowała o rozstrzygnięciu przetargu mediowego (pisaliśmy o nim w DS “MMP” z 26.10). – Będziemy kontynuować współpracę z domem mediowym Universal McCann, który w przetargu zaproponował najwyższą jakość oferty, pomimo że inne agencje sugerowały możliwość uzyskania niższego kosztu dotarcia – powiedział Michał Gęszka, dyrektor działu leków OTC w Boehringer-Ingelheim. Oprócz Universal McCann do przetargu zaproszono dwie agencje mediowe: Initiative Warszawa i Media Direction OMD, ale według Gęszki porównywalne pod względem jakości były tylko oferty Universal McCann i Media Direction OMD. Umowa z Universal McCann zostanie podpisana na jeden rok. Roczna wartość budżetu mediowego Boehringer-Ingelheim szacowana jest na 10-12 mln zł. W portfolio Boehringer-Ingelheim są takie leki OTC jak: Geriavit Pharmaton, Pharmaton, Mucosolvan oraz Menofem. (PR)