Kraj

OB żegna oldschool

Startuje kampania tamponów, w której występuje m.in. Joanna Krupa.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F-z25WvhvfH8%22%7D
Firma Johnson & Johnson startuje z kampanią promującą tampony OB. Działania mają zrywać ze stereotypami i nieśmiałością w mówieniu o kobiecości. Twarzami kampanii promocyjno-edukacyjnej zostały: Joanna Krupa, Karolina Pisarek, Ida Nowakowska, Tamara Gonzalez Perea i Julia Wieniawa. Kampania ma walczyć z przekonaniem, że nie da się żyć pełnią życia podczas miesiączki. Działania wystartowały 10 maja, a zasięgiem obejmują głównie internet oraz miejsca sprzedaży.
W ramach kampanii powstanie seria internetowych filmów, w których bohaterki opowiedzą otwarcie o menstruacji, weryfikując krążące opinie na temat kobiecych ciał i higieny intymnej. Działania prowadzone są również na fanpage’u marki. Za strategię i koncepcję kreatywną odpowiada VML Poland. Dom produkcyjny: EdCommercials. Planowanie i zakup mediów zrealizowała agencja mediowa Universal McCann.