Kraj

Kuba Wojewódzki twarzą Oranżady Hellena

Prezenter promuje markę z portfolio Coliana.

Kuba Wojewódzki twarzą Oranżady Hellena
Ruszyła kampania reklamowa Oranżady Hellena z portfolio firmy Colian. To największa akcja komunikacyjna w historii marki. Głównym bohaterem spotów jest Kuba Wojewódzki.
Kampania realizowana jest na antenach największych stacji telewizyjnych: TVN, Polsat, TVP1 i TVP2, oraz w stacjach o mniejszym zasięgu. W tym sezonie emitowane będą trzy spoty 30-sekundowe.
Najnowsza kampania to efekt przyjętej długofalowej strategii marketingowej, która skupia się na umacnianiu wizerunku marki poprzez odwołania do pozytywnych emocji oraz wartości. Brand komunikuje w głównej mierze pozytywne nastawienie do tego, co polskie i oryginalne.
Marka od dwóch lat lokuje w popularnych programach rozrywkowych czerwoną Oranżadę Hellena w puszce. Jednym z działań jest promocja w show Kuby Wojewódzkiego, w którym trzy sezony temu Oranżada Hellena zaistniała jako pierwsza marka napojowa. Udział Kuby Wojewódzkiego w cyklu spotów reklamowych ma być konsekwencją działań marki na rzecz wzmacniania pozytywnego wizerunku. Spoty promuje znane z poprzednich reklam hasło “Cudze chwalicie, swego nie znacie!”.
Dodatkowo akcja będzie wspierana poprzez działania digitalowe, w kanałach social media oraz w punktach sprzedaży – marka przygotowała specjalne ekspozytory sprzedażowe i materiały POS z mocnym brandingiem. Na początku czerwca ruszy również konkurs konsumencki.
Za strategię i kreację jest odpowiedzialna agencja Brandman, a za zakup mediów Universal McCann. Za produkcję spotu odpowiada agencja studio filmowe M5. Całość wyreżyserował Tadeusz Śliwa.