Kraj

Visa promuje akcję rabatową z dziewięcioma detalistami

Kampanię pod hasłem "Spraw sobie cały dzień dobry z Visa!" przygotowały Saatchi & Saatchi oraz MEC.

Visa promuje akcję rabatową z dziewięcioma detalistami
Polski oddział organizacji płatniczej Visa przygotował wspólnie z dziewięcioma sieciami handlowymi akcję rabatową wspierającą płatności bezgotówkowe.

Akcja pod hasłem “Spraw sobie cały dzień dobry z Visa!” to  rabaty oraz usługi w specjalnych, niższych cenach u partnerów promocji – w serwisie Allegro, sieci C&A, e-sklepie Carrefour, sieciach kin Helios i Multikino, Polskich Liniach Lotniczych LOT, stacjach benzynowych Shell, kawiarniach So! Coffee oraz sieci Telepizza.

– W odróżnieniu od poprzednich promocji tego typu zdecydowaliśmy się na niewielką zmianę w mechanice – teraz konsument w pierwszej kolejności wybiera interesującą go ofertę, a płatności kartą Visa dokonuje dopiero w momencie, w którym ją realizuje. Mamy nadzieję, że to rozwiązanie spodoba się klientom – komentuje komentuje Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej Visa Europe.

Promocja jest komunikowana przez wielokanałową kampanię reklamową, która obejmuje emisję spotów w stacjach radiowych (m.in. Program III Polskiego Radia, Radio Zet, RMF FM oraz stacje lokalne) – oprócz spotu ogólnego promującego całe przedsięwzięcie przygotowano też spoty poświęcone każdemu z partnerów. Reklamy pojawią się również w internecie (m.in. serwisy Gazeta.pl, Interia.pl i Wp.pl oraz wyszukiwarka Google), prasie (m.in. “Gazeta Wyborcza”, “Metro”, “Newsweek”), w CityINFOtv – na ekranach w wagonach warszawskiego metra oraz na cyfrowych nośnikach outdoorowych (OOH) w największych galeriach handlowych w Polsce.
O promocji swoich klientów aktywnie informują również detaliści-partnerzy promocji oraz banki-wydawcy kart Visa.
Za kreację kampanii oraz produkcję materiałów reklamowych odpowiada agencja Saatchi & Saatchi Poland, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.