Kraj

Polski juror na festiwalu Cannes Lions 2000

Dariusz Zatorski, dyrektor kreatywny agencji reklamowej Leo Burnett Warszawa, będzie reprezentował polskie środowisko reklamowe w jury festiwalu reklamowego Cannes Lions...

Dariusz Zatorski, dyrektor kreatywny agencji reklamowej Leo Burnett Warszawa, będzie reprezentował polskie środowisko reklamowe w jury festiwalu reklamowego Cannes Lions 2000. Zatorski zasiądzie w składzie Press & Poster Jury. Tegoroczny, 47 Międzynarodowy Festiwal Reklamy – Cannes Lions 2000 odbędzie się w dniach 19 – 24 czerwca br. Rodzime środowisko reklamowe było dotychczas dwukrotnie reprezentowane w składach jury festiwalu w Cannes. W 1998 roku o przyznawaniu nagród w kategorii Film współdecydowała Asyia Malinowska z agencji McCann-Erickson, zaś rok później w Print Jury zasiadał Barry Fox z agencji DMB&B (obecnie D’arcy). (JP)