Kraj

Olga Korolec nowym dyrektorem marketingu Onet-RASP

Piotr Bubak odchodzi z grupy.

Olga Korolec nowym dyrektorem marketingu Onet-RASP
Olga Korolec została nowym dyrektorem marketingu Grupy Onet-RAS Polska oraz dołącza do ścisłego managementu grupy wydawniczej. Zastąpiła na stanowisku Piotra Bubaka, który zarządzał marketingiem od jesieni 2014 r. i teraz postanowił odejść z grupy.

Olga Korolec od 2011 r. była współwłaścicielką w firmie Brand Insight specjalizującej się w doradztwie z marketingu strategicznego, gdzie realizowała projekty dla Grupy Żywiec, Heineken International, Agros-Nova, Wedla, Ekstraklasy, Samsunga czy T-Mobile w zakresie tworzenia portfeli marek, pozycjonowania marek, strategii komunikacji, badań i segmentacji rynku oraz optymalizacji procesów marketingowych. Wcześniej pracowała w ITI Neovision (była członkiem zarządu), Kompanii Piwowarskiej (była group brand directorem), TP SA oraz dla agencji reklamowej DDB.