Kraj

Arkadiusz Milik ponownie dla Tymbarku

Piłkarz występuje w spocie w ramach kampanii "Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fs7u1dDBQxcc%22%7D
Arkadiusz Milik występuje w drugim spocie telewizyjnym tegorocznej kampanii turnieju “Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” pod hasłem “Najlepsi wspierają najlepszych”. Reklama nawiązuje do poprzedniego spotu, w którym napastnik reprezentacji Polski doradzał najmłodszym piłkarzom – tym razem to mały sportowiec wspiera swojego idola.
Milik jest ambasadorem turnieju, w którym sam brał udział jako dziecko. W nowym spocie wspiera działania komunikacyjne i reklamowe XVI edycji turnieju.
Komentarz małego kibica towarzyszy przygotowaniom Arkadiusza Milika w szatni, tuż przed wyjściem na murawę. 
W reklamie wykorzystane są również ujęcia obrazujące zeszłoroczny wielki finał turnieju “Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”. Natomiast w finalnej scenie spotu obok ambasadora turnieju wystąpiło sześcioro uczestników ubiegłorocznej edycji rozgrywek o Puchar Tymbarku.
Arkadiusz Milik jest oficjalnym ambasadorem turnieju “Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” od 2015 r., kiedy podpisał pierwszą umowę z firmą Tymbark – głównym sponsorem rozgrywek. W tym roku mija dziesięć lat, od kiedy marka sponsoruje rozgrywki turnieju, a jednocześnie obchodzi jubileusz 80 lat istnienia, co zostało zaakcentowane w spocie reklamowym. Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends. Spot wyreżyserował Filip Syczyński. Za produkcję odpowiada Maspex. Media na potrzeby działań kupuje Mindshare.