Zagranica

BudLight prosto ze ślubu gejów

Marka zabiera głos w sprawie środowisk LGBT.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FdnL1Odj50O4%22%7D
Wystartowała kampania marki piwa BudLight z okazji startu sezonu ślubnego. Bohaterami spotu są goście na weselu pary gejów. Za kreacje odpowiada W+K. Kampania ma opierać się na pozytywnym, lekko humorystycznym, ciepłym przekazie o życzeniu sobie nawzajem dobrze – bez względu na to, z kim bierzemy ślub.
W spocie nie brakuje humorystycznych, choć i ironicznych momentów, jak ten z jedną z panien, której szczęśliwie udaje się złapać bukiet, czy porcją weselnego ciasta.
Kampania będzie miała odsłony w telewizji, ale również na specjalnych nośnikach zewnętrznych w Nowym Jorku, San Francisco i Los Angeles. Reklamy będą miały również odsłony w social mediach, a kampanię wsparli social media influencerzy, jak GLAAD i Ellen DeGeneres.

Wielkość sprzedaży marki BudLight w USA stanowi 1/5 sprzedaży wszystkich marek AB InBev. Sprzedaż koncernu w sumie spadła o 12 proc. od 2008 r. 


(WSJ)