Zagranica

Chris Clark odchodzi z HSBC

Globalny szef marketingu i zrównoważonego rozwoju pracował dla banku od 15 lat.

Chris Clark, globalny szef ds. marketingu i zrównoważonego rozwoju banku HSBC, odchodzi z banku po 15 latach pracy. Marketer i były pracownik Saatchi & Saatchi dołączył do zespołu HSBC w 2010 r.
Wypowiedzenie, które złożył 55-latek, zbiega się z publikacją informacji o planowanych cięciach kierowniczych, które mają być przeprowadzane w dziale bankowości inwestycyjnej w centrali banku w Londynie.
Clark odgrywał kluczową rolę w opracowaniu strategii HSBC jako “world’s local bank”.
Przed dołączeniem do HSBC jako szef strategii marki w 2001 r. Clark pracował przez dziewięć lat dla Saatchi & Saatchi, a jego ostatnie stanowisko to dyrektor grupy. Odpowiadał za działania dla takich klientów, jak Toyota i Barclays.

(Campaign)