Ruszyła kampania reklamowa marki Dax Sun (Dax Cosmetics). Firma zapewnia, że ma 25 lat doświadczenia w tworzeniu bezpiecznych kosmetyków z filtrami UV.
Kampanii o charakterze wizerunkowo-produktowym towarzyszy wieloletnie hasło marki “Słońce pod kontrolą”. Komunikacja w prasie ma dotrzeć do 5 mln osób. Marka prowadzi także działania PR w tytułach kobiecych, internecie i social mediach. Biuro prasowe podkreśla, że Dax Sun jest pierwszą “słoneczną” marką na rynku polskim, która prowadzi aktywny przez cały rok fanpage w Facebooku.
Celem kampanii jest dalszy wzrost rozpoznawalności marki Dax Sun, a tym samym zwiększenie sprzedaży. Reklamy i aktywności marketingowe prezentują także nowe logo marki i produkty Dax Sun w nowej szacie graficznej. Przekaz marketingowy zawiera również odniesienie do kampanii społeczno-edukacyjnej Dax Sun #OpalamSieBezpiecznie, z której kolejną edycją marka startuje wraz z początkiem wakacji. Coroczna kampania edukacyjna Dax Sun #OpalamSieBezpiecznie propaguje wiedzę o tym, jak bezpiecznie korzystać ze słońca i cieszyć się latem oraz informuje o zagrożeniach wynikających z nieumiejętnego opalania i nadmiernej ekspozycji skóry na promieniowanie UV.
Nazw agencji pracujących nad tą kampanią nie podano.