Kraj

Dax Cosmetics wspiera kosmetyki do opalania

Startują działania reklamowe marki.

Dax Cosmetics wspiera kosmetyki do opalania
Ruszyła kampania reklamowa marki Dax Sun (Dax Cosmetics). Firma zapewnia, że ma 25 lat doświadczenia w tworzeniu bezpiecznych kosmetyków z filtrami UV.
Kampanii o charakterze wizerunkowo-produktowym towarzyszy wieloletnie hasło marki “Słońce pod kontrolą”. Komunikacja w prasie ma dotrzeć do 5 mln osób. Marka prowadzi także działania PR w tytułach kobiecych, internecie i social mediach. Biuro prasowe podkreśla, że Dax Sun jest pierwszą “słoneczną” marką na rynku polskim, która prowadzi aktywny przez cały rok fanpage w Facebooku.
Celem kampanii jest dalszy wzrost rozpoznawalności marki Dax Sun, a tym samym zwiększenie sprzedaży. Reklamy i aktywności marketingowe prezentują także nowe logo marki i produkty Dax Sun w nowej szacie graficznej. Przekaz marketingowy zawiera również odniesienie do kampanii społeczno-edukacyjnej Dax Sun #OpalamSieBezpiecznie, z której kolejną edycją marka startuje wraz z początkiem wakacji. Coroczna kampania edukacyjna Dax Sun #OpalamSieBezpiecznie propaguje wiedzę o tym, jak bezpiecznie korzystać ze słońca i cieszyć się latem oraz informuje o zagrożeniach wynikających z nieumiejętnego opalania i nadmiernej ekspozycji skóry na promieniowanie UV. 

Nazw agencji pracujących nad tą kampanią nie podano.