Zagranica

Startuje pierwsza wielka kampania Ubera na Wyspach

Bohaterami są autentyczni użytkownicy i kierowcy Ubera.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FQ7R9emfK33s%22%7D
W Wielkiej Brytanii startuje pierwsza kampania reklamowa Ubera.
Za kreację kampanii “Get there with Uber” odpowiada  Bartle Bogle Hegarty. Kampania startuje dziś w pięciu miastach brytyjskich: Londynie, Leeds, Manchesterze, Newcastle i Liverpoolu. Domem mediowym Ubera na Wyspach jest Arena Media. Bohaterami są użytkownicy Ubera i kierowcy, którzy tłumaczą, dlaczego korzystają z tej usługi. Kolejne odsłony kampanii podkreślają jasność, przejrzystość i szybkość działania. Do realizacji kampanii zaproszono 40 autentycznych angielskich użytkowników Ubera. Podzielili się oni swoimi historiami w spocie i na billboardach. Kampania obejmuje również publikację wizerunków użytkowników i kierowców w social mediach. 

(Campaign)