Zagranica

Heineken sponsorem Formuły 1

Kontrakt zawarto na trzy lata.

Holenderski koncern browarniczy Heineken podpisał trzyletni kontrakt sponsorski z Formułą 1. Współpraca rozpocznie się w tym roku podczas imprezy o nowej nazwie Formula 1 Gran Premio Heineken D’Italia 2016, na torze Monza i będzie kontynuowane przez kolejne sezony. Heineken będzie wyłącznym globalnym partnerem piwnym Formuły 1 i będzie także miał prawo do sprzedaży swoich produktów, działań aktywacyjnych i obecności podczas większości wydarzeń związanych z Mistrzostwami Świata F1 FIA. Logo marki nie będzie jednak widoczne na żadnych pojazdach F1.

– Formuła 1 to dla marki wyjątkowa okazja, aby nawiązać kontakt z obecnymi i potencjalnymi konsumentami na rynkach istotnych z punktu widzenia rozwoju naszej działalności – przekonuje Gianluca Di Tondo, senior director global Heinekena. – F1 zapewnia trzy istotne korzyści: ogromne możliwości komercyjne, innowacyjny rozwój naszej platformy związanej z odpowiedzialną konsumpcją alkoholu, a także możliwość wymiany doświadczeń pomiędzy pracownikami F1 oraz naszymi. To partnerstwo stanowi uzupełnienie naszych obecnych globalnych działań, pozwala nam dotrzeć do ogromnej widowni na trybunach F1 i do 400 milionów unikatowych widzów zgromadzonych przed ekranami każdego roku.

Wartości umowy nie ujawniono.

Heineken jest większościowym akcjonariuszem Grupy Żywiec, drugiego po Kompanii Piwowarskiej producenta piwa w kraju.