Małgorzata Nycz, dotychczasowa dyrektor marketingu banku BGŻ BNP Paribas, przeszła do firmy ubezpieczeniowej Nationale-Nederlanden (dawne ING Życie), gdzie objęła stanowisko dyrektora ds. komunikacji marketingowej. Zastąpiła Joannę Pędzińską, która kierowała marketingiem N-N od jesieni 2015 r. i rozstała się z firmą (jej dalsze plany zawodowe nie są na razie znane).
W banku BGŻ BNP Paribas obowiązki po Małgorzacie Nycz przejął jej dotychczasowy zastępca Karol Kamas.
Małgorzata Nycz ma ponad 15 lat doświadczenia w marketingu, w tym od 10 na stanowiskach kierowniczych w sektorze bankowym. W 2006 r. związała się z Polbankiem EFG, w którym później już jako szefowa zespołu marketingu odpowiadała za budowanie jego nowej pozycji rynkowej oraz całościowe działania reklamowe i PR. W 2011 r. przeszła do banku BGŻ, gdzie objęła również stanowisko szefa zespołu komunikacji marketingowej. Po fuzji BGŻ i BNP Paribas pełniła funkcję dyrektora ds. komunikacji marketingowej i strategii marki, odpowiadała m.in. za wypozycjonowanie nowej marki banku.
Jest absolwentką Uniwersytetu Technicznego w Berlinie na kierunku ekonomia i marketing.
Od października ub.r. Nationale-Nederlanden w Polsce jako CEO kieruje Wojciech Sass, były wiceprezes banku BGŻ BNP Paribas. Natomiast od kwietnia br. wiceprezesem ds. marketingu ubezpieczeniowej spółki jest Michał Hucał, były wiceprezes Alior Banku.