Grupa PZU rozpoczyna kampanię promującą polisy podróżne Wojażer. Chroni ona np. na wypadek choroby – dzięki niej ubezpieczyciel zorganizuje i opłaci wizyty u lekarza lub pobyt w szpitalu, a ponadto transport medyczny do domu. Zabezpiecza na wypadek wyrządzenia krzywdy innej osobie – wtedy PZU wypłaci jej odszkodowanie (OC), minimalizuje też straty w przypadku np. kradzieży – PZU odda pieniądze za skradziony lub zniszczony bagaż.
Kampania, która będzie prowadzona w Facebooku, w aplikacjach mobilnych, na stronach WWW oraz w wyszukiwarce Google, potrwa do 24 lipca br. W social mediach kampania obejmie profil facebookowy i twitterowy PZU, profil Niestraszki w FB oraz stronę dajemyrade.pl.
Kreację przygotowała agencja VML, a media zakupił Starlink.
Ubezpieczyciel, powołując się na badania CBOS (“Wyjazdy wypoczynkowe Polaków w 2015 roku i plany na rok 2016”, luty 2016 r.), wskazuje, że 56 proc. Polaków planuje w tym roku wakacyjne wyjazdy.