Zagranica

Diageo Walker wspiera interaktywnie launch Johnnie Walker Green Label

Koncern Diageo postanowił wprowadzić piątą odmianę swojej whisky Johnnie Walker o nazwie Green Label. Wspiera ją reklamami w internecie oraz...

Koncern Diageo postanowił wprowadzić piątą odmianę swojej whisky Johnnie Walker o nazwie Green Label. Wspiera ją reklamami w internecie oraz e-mail marketingiem. Na specjalnie przygotowanej witrynie internauci mogą dzięki “wirtualnej podróży” poznać charakter “zielonego” Johnnie Walkera. Site oraz kampanię online przygotowała agencja interaktywna Dare. Flo Heiss, creative partner agencji, powiedziała: – Green Label jest silnie związana z naturą i kontaktem z przyrodą, dlatego tak staraliśmy się oddać ten przekaz, aby amatorzy tego trunku mogli odkrywać jego tajemnice i doznania zmysłowe z nim związane. Wkrótce w witrynie ma się również pojawić specjalna sekcja, w której internauci będą mogli zamieszczać zdjęcia ukazujące ich postrzeganie “istoty natury”. (“BrandRepublic”)