Kraj

PZU reklamuje ubezpieczenia mieszkań

Kampanię przygotowały: DDB, VML, K2 i Starlink.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FVP2mf4lAGZc%22%7D
Grupa PZU, największy w kraju ubezpieczyciel, rusza z kampanią reklamującą ubezpieczenia mieszkań i domów. Ubezpieczyciel promuje polisy PZU Dom, zachęcając do ich zakupu niską ceną (od 159 zł rocznie). PZU reklamuje je przewrotnym hasłem: “Od zalania – to wiesz. Od pożaru – to wiesz. Ale że od dzika też?”.

Kampanię przygotowały agencje: DDB & Tribal, K2 i VML (internet) oraz dom mediowy Starlink (SMG).