Kraj

Grupa Drosed rusza z kampanią sponsoringową

Producent Pasztetu Podlaskiego promuje się w telewizji i internecie.


Grupa Drosed rusza z kampanią sponsoringową
“Pasztet Podlaski. Ulubiony od 1977” – pod takim hasłem startuje kampania promująca flagowy produkt Grupy Drosed – Pasztet Podlaski. Spoty ukazujące produkty w nowych opakowaniach będzie można oglądać od czerwca br., w głównych stacjach telewizyjnych oraz internecie.

Kampania telewizyjna potrwa od 17 czerwca do 31 sierpnia. Spoty sponsoringowe emitowane będą na antenie największych stacji telewizyjnych z grupy Polsat oraz TVN. Prowadzona równocześnie kampania reklamowa w internecie obejmie swoim zasięgiem Facebook i YouTube. Zaplanowano również intensywne działania PR oraz materiały POS wspierające ekspozycję produktów w miejscu sprzedaży.

Za kreację i produkcję spotu odpowiadała agencja Hi.advertising, za zakup mediów dom mediowy Media Group, działania PR realizuje JBcomm.