Kraj

Dwutygodnik "cafe tv" zadebiutował na rynku prasy w Trójmieście

Ukazał się pierwszy numer dwutygodnika "cafe tv". W nakładzie 50 tys. egz. pismo rozdystrybuowano bezpłatnie w Trójmieście. Kolejny numer "cafe...

Ukazał się pierwszy numer dwutygodnika “cafe tv”. W nakładzie 50 tys. egz. pismo rozdystrybuowano bezpłatnie w Trójmieście. Kolejny numer “cafe tv” ma być wydany już w 70 tys. egz. – Do tej pory nie było na rynku regionalnego dwutygodnika informującego o premierach kinowych, nowościach na rynku DVD czy VHS, omawiającego wybrane programy stacji TV – mówi Joanna Butora, dyrektor wydawniczy pisma. “cafe tv” dostarczane jest m.in. do centrów handlowych, sklepów, restauracji oraz gdańskiego Multikina. Strona reklamy kosztuje 1800 zł. Wydawcą tytułu jest Wydawnictwo B-Media. (JN)