Kraj

Vichy zmienia komunikację adresowaną do kobiet

W centrum komunikatu ma znaleźć się siła będąca podstawą piękna i odporności.

Vichy zmienia komunikację adresowaną do kobiet
Marka Vichy (L’Oreal) wystartowała z nowym pozycjonowaniem i nowa komunikacją swoich produktów. Nowe działania marki mają podkreślać jej pochodzenie i skład opracowany na podstawie źródeł termalnych. Vichy ma być marką, która pomaga pielęgnować kobiecą siłę i odporność, której gwarancję ma dawać zdrowa skóra. Marka podkreśla, że woda termalna wykorzystywana w kosmetykach Vichy pochodzi z głębi skał magmowych na wulkanicznych terenach Owernii we Francji. 
Nowy spot komunikuje naturalność i eksponuje siłę. Marka nie informuje, która agencja odpowiada za kreację i realizację spotu, ani która agencja dokonała adaptacji kampanii na polskie warunki. W głównej komunikacji globalnej marka postawiła na powrót “do korzeni”, czyli na opowieść o wodzie termalnej. Przekucie tego na ideę “siły kobiet”, czyli „zdrowa skóra –silna Ty”, to pomysl lokalny, za który odpowiada nowa dyrektorka marketingu marki Vichy – Magdalena Kosińska. To pozycjonowanie zostało wypracowane w całości przez zespół marketingu Vichy, z pomocą agencji badawczej IQS Quant. .