Kraj

Cztery Lwy dla Polski w Cannes

Young & Rubicam Warsaw, PanGenerator, Saatchi & Saatchi Poland i Walk Digital nagrodzeni na festiwalu w Cannes.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FuVpXAlQ5L0M%22%7D
Ogłoszono pierwszych zwycięzców na tegorocznym festiwalu Cannes Lions. Polskie agencje zdobyły cztery Lwy. Złoto w kategorii design otrzymał PanGenerator za Miarę Pokoju dla Muzeum Powstania Warszawskiego. W tej samej kategorii brązowym Lwem została nagrodzona agencja Young & Rubicam za “The live fish pack” przygotowaną dla firmy Mila. W kategorii outdoor brąz otrzymała kampania “Thermoscaner” pomysłu Saatchi & Saatchi dla Theraflu z portfolio GSK Consumer Healthcare. W kategorii PR brązowym Lwem została nagrodzona kampania “Nie chce być strażakiem” autorstwa Walk Digital dla Fundacji Integracja.

Do 63. międzynarodowego festiwalu Cannes Lions nadesłano 261 zgłoszeń z Polski. W ubiegłym roku liczba zgłoszeń była mniejsza – 240. W składzie jury tegorocznego festiwalu są trzy osoby z Polski. W nowej kategorii entertainment lions prace ocenia Izabela Derda, head of entertainment and content w Havas Sports & Entertainment. Barbara Pleban z agencji Multi Communications ocenia prace w kategorii PR lions.
Do jury product lions dołączyła Ania Łoskiewicz-Zakrzewska z Beza Projekt.

“Media & Marketing Polska” jest patronem medialnym Cannes Lions 2016.