Kraj

Panasonic przekazał budżet mediowy w Europie sieci Vizeum

Panasonic przesunął swój paneuropejski budżet mediowy (wyceniany obecnie na 60 mln dol.) do sieci domów mediowych Vizeum. - Nie moge...

Panasonic przesunął swój paneuropejski budżet mediowy (wyceniany obecnie na 60 mln dol.) do sieci domów mediowych Vizeum. – Nie moge tego skomentować, dopóki nie mam ostatecznego potwierdzenia z

centrali – powiedzial Tomasz Chojnecki, dyrektor zarządzający Vizeum Polska. Ostatnio Panasonic współpracował w Polsce od strony mediowej (i kreatywnej) z agencją reklamową DSK, która kampanie reklamowe w Telewizji Polskiej zlecała porzez firmę BBZ Group Warsaw. W portfelu klientów Vizeum Polska jest JVC Polska, jeden z bezpośrednich konkurentów Panasonic Polska. – Niewykluczone, że obsługa JVC trafi z powrotem do domu mediowego Carat Polska, który pierwotnie pracował dla tego klienta, ale dopóki nie mam na temat współpracy z Panasonikiem żadnych konkretnych informacji z centrali, nie chciałbym się na ten temat wypowiadać – dodaje Chojnecki. Reklamy Panasonica według nowej strategii wdrażanej w Europie mają się koncentrować na pokazywaniu czterech-pięciu zaawansowanych technologicznie produktów nazywanych roboczo “V range”. Będą wśród nich: kino domowe, płaski telewizor, nagrywarki DVD i fotograficzne aparaty cyfrowe. Planowana kampania reklamowa skoncentruje się na podkreślaniu świetnej reputacji, jaką Panasonic ma na swoim rodzimym rynku, w Japonii, gdzie firma jest liderem. Koncern chce zbudować podobną pozycję w Europie, gdzie na razie jest trzecią co do wielkości marką elektroniczną. Według analityków Panasonic chce w ten sposób wykorzystać nie najlepszą w ostatnim czasie pozycję rynkową marki Sony. (PR, “BrandRepublic”)