Kraj

#CreateAsUs - producent notebooków zachęca do kreatywności

W ramach kampanii firma przygotowała dwa konkursy - dla grafików, ilustratorów oraz dla konsumentów.

#CreateAsUs - producent notebooków zachęca do kreatywności
Producent komputerów firma Asus przygotowała kampanię marketingową pod hasłem “#CreateAsUs”. Ma ona zachęcić użytkowników do kreatywności. Do zaprojektowania przykładowych nalepek na 13-calową obudowę ZenBooka i wlepek zaproszeni zostali ambasadorzy – rysownicy młodego pokolenia: Lis Kula – Alexander Morawski, Aqualoopa – Igor Chołda, Małgorzata Detner, Mateusz Suda, Chata Wuja Freda – Ilona Myszkowska, Marta Frej, Magda Danaj. Weszli oni także w skład jury konkursów, które będą w ramach akcji organizowane.

Pierwszy konkurs w ramach kampanii rozpoczął się 22 czerwca i potrwa do 11 lipca br. Skierowany jest do grafików, rysowników, ilustratorów i wszystkich tych osób, które chcą przedstawić własną interpretację hasła #CreateAsUs. Zadaniem konkursowym jest przygotowanie projektu naklejki na tylną obudowę laptopa o wymiarach 13,3 cala z wkomponowanym hasłem i grafiką do niego nawiązującą. Zwycięski skin będzie dodawany do laptopów marki Asus i trafi na koszulkę w sklepie Koszulkowo.com. Jego autor otrzyma ZenBooka UX305.

Drugi konkurs, który rozpocznie się 14 lipca br., przygotowany został pod kątem osób niezwiązanych z projektowaniem czy rysowaniem. Do ich dyspozycji na stronie www.createAsUs.pl zostanie uruchomiony kreator wlepek. Za pomocą gotowych elementów jak tła, teksty, niewielkie grafiki, przygotowanych przez ambasadorów będą mogli stworzyć własne propozycje. Komisja wyłoni najbardziej oryginalne projekty, które zostaną wydrukowane i będą dołączane do produktów firmy przy ich zakupie. Na autorów najlepszych również czekają nagrody.