Kraj

Marquard będzie obudowywał marki swoich magazynów

Marquard Media Polska w przyszłym roku zamierza obudowywać marki swoich magazynów wydaniami specjalnymi i dodatkami. Według przyjętych założeń w przyszłym...

Marquard Media Polska w przyszłym roku zamierza obudowywać marki swoich magazynów wydaniami specjalnymi i dodatkami. Według przyjętych założeń w przyszłym roku ukażą się co najmniej trzy numery specjalne “CKM”. Pisma będą sprzedawane samodzielnie. Wkrótce na rynku ukaże się wydanie specjalne – “100 najbardziej seksownych kobiet”. Pismo zostanie wsparte płytą DVD, a jego nakład wyniesie 150 tys. egz. (cena egz. 11,90). Także “Cosmopolitan” otrzyma dodatki. Niebawem ukaże się suplement “Cosmokariera”, który będzie sprzedawany z całym nakładem “Cosmo”. Joanna Góra-Sławoń, dyr. wydawniczy Marquard Media Polska, twierdzi, że po analizie sprzedaży tego wydania miesięcznika zapadnie decyzja, czy w przyszłości dodatek ten się usamodzielni. Marquard rozważa również dodanie do “Cosmo” gadżetów, ale tylko wtedy, gdy poziom sprzedaży okaże się niesatysfakcjonujący. Nie rezygnuje ze swoich tradycyjnych prezentów, np. kalendarzyka. Wkrótce do samodzielnej sprzedaży trafi dodatek “Shape/Mama”, który ostatnio był dystrybuowany razem z “Shape’em”. Suplement będzie dostępny w wybranych punktach sprzedaży, a jego wyniki wpłyną na decyzję, czy w przyszłym roku dodatek stanie się samodzielną publikacją. Wybrane wydania, m.in. z gadżetem lub z polską celebrity na okładce, zostaną wsparte reklamą. “Playboy” z reguły promowany jest na backlightach, “CKM” – billboardach, a “Cosmo” – citylightach. Wartość przyszłorocznego budżetu marketingowego nie została podana. (JD, KP)