Z platformy korzystać będą Wirtualna Polska, K2 Search oraz Pkt.pl.
Senuto, polska platforma do optymalizacji działań SEO, rozbudowuje portfolio klientów i dodaje nowe funkcjonalności. W ostatnim czasie jej nowymi klientami zostali Wirtualna Polska, K2 Search oraz Pkt.pl.
Oferta Senuto została wzbogacona o nowe narzędzia adresowane szczególnie do twórców treści serwisów WWW i copywriterów. Jednym z nich jest tzw. narzędzie słów zależnych - wyszukiwarka pozwalająca nie tylko na sprawdzenie pozycji danego słowa kluczowego na liście wyników wyszukiwania, ale podpowiadająca adekwatny kontekst, w jakim powinno się ono pojawić w tekście. Inną nową funkcjonalnością jest tzw. generator pytań - narzędzie, które podpowiada, jakie pytania są najczęściej zadawane przez internautów i umożliwia formułowanie dobrych odpowiedzi.
Senuto biznesowo wspierane jest przez fundusz inwestycyjny KnowledgeHub oraz współtwórcę Sare i inwestora w spółki technologiczne w obszarze komunikacji marketingowej - Krzysztofa Dębowskiego.
Czytaj więcej na temat: Wirtualna Polska, Dębowski Krzysztof, Sare, Pkt.pl, K2 Search, KnowledgeHub, Suento