Kraj

Hellena zadowolona z wyników lokowania

Marka Coliana zadowolona ze współpracy z dotychczasowymi programami telewizyjnymi.

Marka oranżady Hellena z portfolio Coliana podsumowała działania promocyjne w wiosennej ramówce.
W pierwszej połowie br. Oranżada Hellena była lokowana w programach rozrywkowych i talent show na antenach największych stacji telewizyjnych. Finał “You Can Dance – Po prostu tańcz” zwieńczył obecność brandu w wiosennych ramówkach. Marka zapowiada kontynuację intensywnych działań marketingowych.
Oranżada Hellena od trzech edycji obecna jest w show Kuby Wojewódzkiego i “You Can Dance – Po prostu tańcz” w stacji TVN. W mijającym sezonie po raz pierwszy zaistniała również w talent show “Must Be The Music” na antenie telewizji Polsat.
Producent napoju jest zadowolony z wyników współpracy marki z programami, które miały wpłynąć na rozpoznawalność marki. Każdy odcinek Kuby Wojewódzkiego oglądalny był średnio przez 1,2 miliona widzów – zapewnia biuro prasowe, a showman został również ambasadorem marki (MMP24 z 17 maja). Show “You Can Dance” zgromadziło średnią publiczność ponad 1,3 miliona, zaś “Must Be The Music. Tylko muzyka” – ponad 2 miliony. Lokowanie produktu ma być głównym elementem strategii, która ma pozwalać na docieranie do młodzieży, czyli core targetu marki. Marka zapowiada kontynuowanie tych strategicznych działań w kolejnym sezonie, ale nie zdradza, czy poszerzy współpracę z programami telewizyjnymi, czy zmieni jej charakter.