Zagranica

Kocia dyktatura w nowej kampanii Sheba

Producent karmy z przewrotnymi działaniami promocyjnymi.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FE9aih1TcWPE%22%7D
W USA wystartowała nowa kampania marki Sheba – karmy dla kotów. Za kreację odpowiada BBDO.
Nowa kampania promuje warianty karmy dla kota “na raz”. Bohaterowie to zakochana para, która trafia do mieszkania po randce, ale dalsze plany krzyżuje mężczyźnie spojrzenie głodnego kota, które zmusza go do porzucenia partnerki i przygotowania mu posiłku. Spot kończy się słowami “What Cats Want”.
Kampania obejmuje również działania OOH, w której centrum znajduje się rozleniwiony kot na skórzanej kanapie, a hasło głosi, że miłość nie oznacza dawania resztek.

(AdWeek)