Zagranica

Always rusza z kolejną odsłoną kampanii #likeagirl

Marka P&G tym razem namawia do uprawiania takich sportów, na jakie dziewczynki mają ochotę.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FEmawq64b0DU%22%7D
Leo Burnett na Wyspach wystartowało z kampanią dla marki Always z portfolio P&G. Kampania jest kolejną odsłoną nowej platformy komunikacyjnej #likeagirl.
Działania, które teraz marka realizuje, mają się wpisywać w atmosferę współzawodnictwa w ramach Olimpiady w Rio. Akcja realizowana jest pod hasłem “Keep Playing”.
Przy kreacji Leo Burnett korzystało z badań, które wykazują, że w okresie dojrzewania połowa dziewcząt rezygnuje z uprawiania swoich ulubionych sportów, bo część z nich jest uważana za mało dziewczęce, jak koszykówka, podnoszenie ciężarów itp. W spocie występują miłośniczki rugby, kosza i wspomnianych ciężarów. Jedną z twarzy kampanii jest gwiazda amerykańskiego futbolu Alex Morgan, która przyznała się do tego, że jako nastolatka miała problemy z akceptacją przez otoczenie. 

(AdWeek)