Kraj

Familijne startują z letnią loterią rodzinną

Marka wafelków z portfolio Coliana z kolejnymi działaniami promocyjnymi.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FrfetcpBWsIM%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
W piątek wystartowała nowa loteria konsumencka, w której do wygrania są 234 nagrody. W puli nagród znajdują się m.in. rowery marki Kross, mechaniczne deskorolki oraz bony o wartości 100 zł na zakupy w sklepach Decathlon. Loteria pt. “Weekendowe nagradzanie” uzyska intensywne wsparcie w telewizji, internecie oraz radiu. Spot TV będzie emitowany w największych stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat i TVN, a także stacjach tematycznych. Działania w internecie obejmą kampania odsłonową oraz aktywności w serwisach YouTube, VoD i Facebook. Zaplanowano również silną kampanię spotową w radiu.
Strategię i kreację przygotowała agencja Soho Square z grupy Ogilvy & Mather Polska, za działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja Gong, za lokowanie produktu – Mediabrands Studios. Media zaplanował oraz zakupił dom mediowy Universal McCann. Za produkcję jest odpowiedzialny dom produkcyjny RedWorks.