W piątek wystartowała nowa loteria konsumencka, w której do wygrania są 234 nagrody. W puli nagród znajdują się m.in. rowery marki Kross, mechaniczne deskorolki oraz bony o wartości 100 zł na zakupy w sklepach Decathlon. Loteria pt. “Weekendowe nagradzanie” uzyska intensywne wsparcie w telewizji, internecie oraz radiu. Spot TV będzie emitowany w największych stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat i TVN, a także stacjach tematycznych. Działania w internecie obejmą kampania odsłonową oraz aktywności w serwisach YouTube, VoD i Facebook. Zaplanowano również silną kampanię spotową w radiu.
Strategię i kreację przygotowała agencja Soho Square z grupy Ogilvy & Mather Polska, za działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja Gong, za lokowanie produktu – Mediabrands Studios. Media zaplanował oraz zakupił dom mediowy Universal McCann. Za produkcję jest odpowiedzialny dom produkcyjny RedWorks.