Kraj

Cinema City startuje z wakacyjną loterią

Coroczna akcja sieci kin.

Cinema City startuje z wakacyjną loterią
Cinema City przygotowało akcję wakacyjną dla swoich klientów. Partnerami loterii zostali: Skoda, Amica, WizzAir i Coca-Cola. W sumie do wygrania jest ponad 800 tysięcy nagród. Akcja “Co kryje Twój bilet?” rozpoczyna się 1 lipca i potrwa do 31 sierpnia. Loteria jest wspierana kampanią reklamową na nośnikach outdoor oraz w radiu, internecie, prasie i telewizji. Wśród nagród natychmiastowych znajdują się m.in. wyposażenie kuchni, czajniki, sokowirówki, odkurzacze, vouchery Wizz Air oraz samochód Skoda Fabia. W losowaniu finałowym 2 września br. zostanie wybrany uczestnik, który otrzyma nagrodę główną – samochód Skoda Fabia. Rozlosowane zostaną również niewydane w trakcie trwania loterii nagrody natychmiastowe.
Aby wziąć udział w loterii, należy kupić bilet i wprowadzić kod loterii w specjalnej aplikacji konkursowej dostępnej na specjalnej stronie WWW, w Facebooku, w wersji mobilnej lub na tabletach w specjalnie przygotowanych strefach w każdym kinie Cinema City. Za organizację promocji odpowiada agencja Smolar. Visual powstał w centrali firmy. Zakup mediów jest podzielony na kilku podwykonawców – biuro prasowe nie ujawnia których.