Kraj

Tymbark chce być bliżej

Najnowsza kampania podkreśla znaczenie i popularność napojów Maspeksu z kapselkami.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fm5UccJ0pDDQ%22%7D
Tymbark, marka z portfolio Maspeksu, startuje z kolejną letnią kampanią promującą swoje napoje z kapselkiem. W najnowszym spocie telewizyjnym marki centrum zainteresowania stanowi kapselek, który w różnych życiowych sytuacjach pełni funkcję komunikatora lub dobrej wróżby. To kolejna odsłona działań wpisująca się w obchody 80-lecia marki w Polsce.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FUVlElkSyiXY%22%7D
Specjalna edycja jubileuszowych opakowań podkreśla 80 lat tradycji, billboardy w przestrzeni miejskiej przypominają o rocznicy, a dodatkowo marka jest również szeroko obecna we wszystkich mediach. Spoty pojawiają się w mediach w dwóch odsłonach: 45-s i 30-s. Za kreację odpowiada BrainBox, za produkcję Maspex. Media na potrzeby kampanii kupuje Mindshare.