Kraj

CCC SA promuje swoją ofertę publiczną

CCC SA, właściciel sieci sprzedaży obuwia, prowadzi kampanię wspierającą ofertę publiczną, w ramach której w najbliższych dniach przeprowadzone zostaną zapisy...

CCC SA, właściciel sieci sprzedaży obuwia, prowadzi kampanię wspierającą ofertę publiczną, w ramach której w najbliższych dniach przeprowadzone zostaną zapisy dla inwestorów indywidualnych. Jak mówi Magdalena Kołodziejczyk, wiceprezes zarządu NBS Public Relations (agencja obsługuje ofertę publiczną CCC), kampania obejmuje prasę (m.in. “Parkiet”, “Puls Biznesu”), internet (m.in. Bankier.pl, Onet, serwisy www “Pulsu Biznesu” i “Parkietu”) i telewizję (TVN24 i Polsat). Część prasową i internetową przygotowała NBS PR (zarówno kreację, jak i zakup mediów), natomiast spoty telewizyjne i zakup czasu reklamowego przygotowała wrocławska agencja Wojownicy. Grupa CCC (w jej skład oprócz CCC SA wchodzi także CCC Faktory Sp. z o.o. zajmująca się produkcją obuwia) jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Ma ponad 260 salonów sprzedaży w całym kraju, w tym ponad 70 własnych (reszta na zasadzie franszyzy). Rynkiem docelowym Grupy CCC jest szeroko rozumiany środkowy segment klientów. Sklepy CCC lokalizowane są w dużych i średnich miastach. Salony sprzedaży znajdują się w dużych centrach handlowych lub w innych lokalizacjach “premium”. Salony CCC są multibrandowe, większość sprzedaży dokonywana jest pod własnymi markami (łącznie CCC ma ponad 40 zarejestrowanych marek) – czołowym brandem z portfolio jest marka Lasocki, na którą przypadło w 2003 r. ponad 10 proc. całej sprzedaży CCC. Cały polski rynek nowego obuwia spółka ocenia na 114 mln par butów sprzedanych w 2003 r. CCC jest liderem ze sprzedażą 5,7 mln sztuk obuwia (5 proc. market share, dane CCC). Według lipcowych badań SMG/KRC w swoim segmencie CCC jest najlepiej znaną marką sklepów obuwniczych w Polsce (znajomość spontaniczna 27 proc., wspomagana 72 proc.). (MG)