Kraj

Saatchi & Saatchi z kampanią dla banku BPH [wideo]

Działania prowadzone są w TV, internecie, radiu i placówkach banku.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FC3wZpQTWHyA%22%7D
W nowej promocji klient, który skonsoliduje w Banku BPH kredyt
lub kredyty z innych banków lub SKOK-ów w wysokości co najmniej 5 tys. zł, będzie mógł skorzystać z promocyjnego oprocentowania wynoszącego 3,9 proc. w całym okresie
kredytowania.

Telewizyjna kampania reklamowa potrwa do trzeciego tygodnia września. Spoty można zobaczyć w TVP, TVN i Polsacie, a także w tematycznych stacjach TVN, Polsatu i TVP oraz na platformach VoD. Równolegle prowadzona jest kampania w internecie, a w połowie lipca ruszy kampania w stacjach radiowych. Działaniom w mediach towarzyszą materiały reklamowe w placówkach.

Koncepcja komunikacji została opracowana przez agencję Saatchi & Saatchi, natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy SMG Poland.