Zagranica

Nestle wierzy w sukces działań na Tumblrze

Marka Nescafe startuje z globalną kampanią marketingową, a Tumblr odegra zasadniczą rolę.

Nescafe, marka kawy z portfolio Nestle, pod koniec roku wystartuje z globalną akcją marketingową, której jednym z głównych narzędzi będzie mikroblogowa platforma Tumblr.
Tumblr ma pomóc w zbudowaniu lepszych relacji z konsumentami. Działania dotyczą szczególnie pokolenia milenialsów, a celem jest zwiększenie sprzedaży online.
Od pół roku marka prowadzi pomniejsze działania w Tumblrze i zanotowała znaczny wzrost zainteresowania marką. Wpisy, które zawierały przycisk “Kup teraz”, wygenerowały w Tumblrze dodatkowe 200 tys. dolarów ze sprzedaży. Te działania są również związane ze zmianami na rynku e-commerce w Chinach, Indiach i Afryce. W Chinach jedna trzecia kaw w kraju jest kupowana przez kanał online. Wszystko wskazuje na to, że taka przyszłość czeka też Afrykę i Indie. 

(WARC)