Kraj

Hyundai oficjalnym sponsorem Tour de Pologne

Z tej okazji wystartowała akcja specjalna promowana przez Havas Sports & Entertainment oraz kampania reklamowa przygotowana przez Havas Media.

Hyundai oficjalnym sponsorem Tour de Pologne
Hyundai Motor Poland został oficjalnym sponsorem Tour de Pologne. Marka już drugi rok wspiera Tour de Pologne, tym razem jako oficjalny sponsor 73. edycji wydarzenia oraz klasyfikacji Najlepszy Sprinter. Hyundai wspiera organizatora wyścigu, dostarczając flotę 57 samochodów.
Hyundai jest także fundatorem nagrody głównej – zwycięzca 73. Tour de Pologne UCI World Tour stanie się posiadaczem samochodu Hyundai Tucson, a zwyciężczyni Tour de Pologne Women, modelu Hyundai Elantra.

W ramach działań nawiązujących do Tour de Pologne Hyundai przygotował akcję specjalną “Nakręcamy Projekty” oraz związany z nią konkurs, mające na celu wspieranie lokalnych inicjatyw społecznych oraz promowanie jazd testowych samochodami marki. Głównymi beneficjentami akcji będą trzy fundacje charytatywne, a także dealerzy oraz klienci indywidualni. Aby wziąć udział w konkursie, należy umówić się na jazdę testową dowolnym modelem marki Hyundai i skorzystać z 5-minutowej jazdy na rowerze stacjonarnym, nakręcając jak największą liczbę kilometrów. Za zaplanowanie i wdrożenie tej akcji odpowiada Havas Sports & Entertainment.
Równolegle Hyundai prowadzi także kampanię reklamową promującą tę akcję w mediach – za ich zaplanowanie i zakup odpowiada dom mediowy Havas Media.