Wydawnictwo Bauer wprowadza zmiany w magazynie “Show”. Jak zapewnia wydawca, to efekt badań produktowych. Zmieniono strukturę pisma, wprowadzono nowe formaty i rubryki. Odświeżona zostanie także koncepcja makiety magazynu i okładki.
Zmieniony dwutygodnik skierowany będzie do aktualnych czytelniczek, aczkolwiek wydawca planuje także poszerzenie grupy docelowej o kobiety powyżej 40. roku życia, zamożnych, aktywnych konsumentek.
Nowy “Show” wejdzie na rynek w połowie lipca w objętości 88 stron, w nakładzie 290 tys. egz. i w niezmienionej cenie 1,99 zł.
Relaunch pisma wspierać będzie kampania reklamowa w telewizji (TVP1, TVP2, TVN oraz telewizji Polsat), radiu RMF, w portalu Interia oraz w czasopismach Wydawnictwa Bauer, m.in. w “Pani” i “Twoim Stylu”. Kreację spotu przygotowała agencja Digit Art, media zaplanował MEC. Budżet kampanii nie został podany.