M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

WOT promuje pakiety emisyjne

Serwis Dzienny | 29 lutego 2000, 00:00

Biuro Reklamy WOT chce przyciągnąć reklamodawców specjalną wiosenną ofertąĘpromocyjną. WOT proponuje do 50 proc. rabatu w kontraktach na pakiety emisyjne...

Biuro Reklamy WOT chce przyciągnąć reklamodawców specjalną wiosenną ofertąĘpromocyjną. WOT proponuje do 50 proc. rabatu w kontraktach na pakiety emisyjne (większa liczba spotów). Program warszawskiego oddziału TVP, jako jedyny z telewizji regionalnych w Polsce, może się pochwalić własnymi, reprezentatywnymi dla populacji w zasięgu nadawania wynikami badań telemetrycznych. Skumulowany zasięg miesięczny WOT wynosi przeszło 86 proc., natomiast średni zasięg dzienny w styczniu br. wyniósł 41,3 proc. WOT będzie w marcu promował nowąĘofertę kampanią m.in. w miesięcznikach "Businessman Magazine", "Media Voice" i "Brief" oraz za pomocą prezentacji dla klientów. (PW)