Kraj

Rozpoczęła się kampania Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego [wideo]

Na potrzeby kampanii przygotowano dwa spoty wideo.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FqslTVgGzdw0%22%7D
“Pewne rzeczy najlepiej robić samemu” – to hasło, które przyświeca nowej kampanii Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego (UFG). Celem działań jest przekonanie kierowców do samodzielnego sprawdzania historii swojego OC.

Kampania prowadzona jest w internecie we współpracy z agencją technologiczną Rockon. Na potrzeby kampanii przygotowano dwa spoty wideo (“Golenie” i “Szminka”). W celu optymalizacji konwersji stworzono też landing page dostępny pod adresem www.sprawdzoc.pl.