Kraj

Hellena stawia na impulsy

Colian poszerza portfolio oranżady.

Hellena stawia na impulsy
Producent oranżady Hellena, Colian, poszerza portfolio produktów o trzy indeksy. Nowości to białe Oranżady Hellena w formatach impulsowych – puszce, butelce szklanej i butelce PET. Produkty dostępne są na rynku w szerokiej dystrybucji.
Decyzja jest związana z wdrażaniem strategii umacniania pozycji rynkowej przez docieranie do nowych grup docelowych i emocjonalną komunikację opartą na pozytywnych wartościach. Konsumenci mają do wyboru białą Oranżadę Hellena w puszce 250 ml, białą Oranżadę Hellena w szklanej butelce 275 ml z kapslem twist-off i białą Oranżadę Hellena w butelce PET 400 ml.
Marka kontynuuje działania sponsorskie w znanych programach telewizyjnych. W połowie maja ruszyła także najnowsza kampania reklamowa marki, której ambasadorem jest Kuba Wojewódzki (MMP24 z 17 maja).