Kraj

Mi Promocja uruchamia sieć nośników w wagonach metra, start pierwszych kampanii

Spółka Mi Promocja, zajmująca się m.in. reklamą w pociągach InterCity i podmiejskich, uruchomiła sieć nośników reklamowych w wagonach warszawskiego metra....

Spółka Mi Promocja, zajmująca się m.in. reklamą w pociągach InterCity i podmiejskich, uruchomiła sieć nośników reklamowych w wagonach warszawskiego metra. W tym momencie spółka rozpoczęła cztery kampanie dla pierwszych klientów, którymi są: Merlin, Simplus (Polkomtel), Snickers (Masterfoods) i Galeria Mokotów. Mi Promocja jest wyłącznym dysponentem powierzchni w wagonach po zwycięstwie we wrześniowym przetargu, w którym uczestniczyły także AMS i Stroer (ta spółka ma z kolei wyłączność na nośniki reklamowe na stacjach metra). Jak mówi Łukasz Łazarewicz, dyrektor ds. handlowych w Mi Promocja, obecnie sieć nośników liczy sobie ok. 800-900 tablic, docelowo ma ich być ok. 2 tys. Nośniki w wagonach to aluminiowe tablice o formacie 90×30 cm, według wcześniejszych deklaracji spółki wynajęcie tablicy na 2 tygodnie to koszt 94 zł. (MG)