Kraj

Ecco w Polsce może przekazać obsługę mediową do Initiative Warszawa

Duński producent obuwia Ecco rozstrzygnął europejski przetarg na obsługę mediową swojego budżetu reklamowego. W wyniku przetargu wybrano sieć Initiative Worldwide....

Duński producent obuwia Ecco rozstrzygnął europejski przetarg na obsługę mediową swojego budżetu reklamowego. W wyniku przetargu wybrano sieć Initiative Worldwide. W Polsce firma Ecco Central & Eastern Europe od początku tego roku współpracuje z domem mediowym Media Group. – Decyzja o ewentualnej zmianie domu mediowego na naszym rynku jeszcze nie zapadła, centrala nie narzuciła nam z góry żadnego rozwiązania. Na początku grudnia br. zaplanowaliśmy spotkanie z Initiative Warszawa i wówczas zdecydujemy, czy zmienimy agencję. Oprócz takich aspektów jak optymalizacja kosztów musimy brać pod uwagę jakość współpracy – powiedziała Karolina Pawłowska, PR i marketing manager w Ecco Central & Eastern Europe. Pawłowska dodała, że w przyszłym roku nakłady na reklamę Ecco w Polsce będą porównywalne do tegorocznych. Szacunkowa roczna wartość netto budżetu mediowego Ecco wynosi około 1,5 mln zł. W tym roku firma wykorzystywała w swoich działaniach głównie nośniki reklamy zewnętrznej oraz prasę. (PR)