Kraj

Sport.pl i Renault organizują niestandardową kampanię

Projekt promuje modele samochodów Renault z segmentu crossover: Kadjar i Captur.

Sport.pl i Renault organizują niestandardową kampanię
Serwis Sport.pl (Agora) wraz z marką Renault prowadzi niestandardową akcję promocyjną pod hasłem “Ekipa Ekstremalna”. W tym roku dwie ekipy dziennikarzy wyruszą samochodami Renault na ekstremalne wyprawy, którymi chcą zainspirować czytelników Sport.pl, a w jednej z nich weźmie udział polski żeglarz – Roman Paszke. Projekt promuje modele samochodów Renault z segmentu crossover: Kadjar i Captur.

Dodatkowo internauci mogą wziąć udział w konkursie, którego zwycięzca dołączy do ekipy podczas jednego z październikowych weekendów i zrealizuje swoją “wyprawę marzeń”.

Koncepcję akcji stworzył zespół Sport.pl. Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD.