Kraj

Point of View startuje z konkursem dla marki Królewskie Niefiltrowane

Organizowany przez agencję konkurs będzie prowadzony pod hasłem "Poczuj klimat dawnej Warszawy".

Point of View startuje z konkursem dla marki Królewskie Niefiltrowane
Agencja kreatywna Point of View zorganizowała nawiązujący do klimatu dawnej Warszawy konkurs wspierający launch piwa Królewskie Niefiltrowane (Grupa Żywiec). Celem akcji jest zaangażowanie konsumentów w związku z pojawieniem się na rynku nowego piwa oraz podkreślanie warszawskiego pochodzenia i charakteru marki Królewskie.

Organizowany przez agencję konkurs będzie prowadzony pod hasłem “Poczuj klimat dawnej Warszawy” i potrwa do 21 sierpnia. Agencja przygotowała stronę internetową konkursu oraz kreacje layoutów kampanii display i na Facebooku. Odpowiada również za obsługę konkursu: moderację zgłoszeń, kontakt ze zwycięzcami, rozesłanie nagród itp.

Zakupem mediów na potrzeby wsparcia akcji konkursowej zajmuje się obsługujący markę Królewskie dom  Mediavest.

Jest to kolejna akcja zrealizowana dla marki Królewskie przez Point of View, które współpracuje z Grupą Żywiec od 2015 r. Wcześniej agencja przygotowała m.in. konkurs “Świętuj z nami 100-lecie Legii!”. Królewskie jest sponsorem tego klubu piłkarskiego od 2004 r.