Kraj

Euro RSCG 4D wspomaga launch karmy Gourment Gold

Agencja marketing services Euro RSCG 4D wspomaga launch karmy dla kotów Gourment Gold z portfolio Nestle Polska. Do tej pory...

Agencja marketing services Euro RSCG 4D wspomaga launch karmy dla kotów Gourment Gold z portfolio Nestle Polska. Do tej pory produkt obecny był jedynie w sklepach specjalistycznych, obecnie trafia także do hipermarketów. Promocja obejmie animacje sprzedaży oraz umieszczenie materiałów POS zwiększających widoczność produktu na półce. Grupę docelową akcji stanowią ludzie traktujący swojego kota jako bardzo wyjątkowe zwierzę – właściciele kotów, dobrze zarabiający, mający wysoki status materialny i zawodowy, wykształceni, mieszkający w miastach. Euro RSCG 4D rozpoczęła współpracę z Nestle Purina Petcare (część koncernu Nestle) w marcu 2003 roku. Agencja obsługuje także markę Firskies. (TW, AMS)