Kraj

Formuła "Gali" będzie modyfikowana, planowane widoczne wsparcie marketingowe

Tygodnik "Gala" (G+J Polska) będzie modyfikował formułę w ciągu najbliższych 3-4 miesięcy. Plany takie ujawnia Agata Materkowska, wydawca grupy pism...

Tygodnik “Gala” (G+J Polska) będzie modyfikował formułę w ciągu najbliższych 3-4 miesięcy. Plany takie ujawnia Agata Materkowska, wydawca grupy pism luksusowych w G+J Polska. – Chcemy pokazać, że jesteśmy kreatywnym tytułem, dostarczającym treści w inny sposób nie tylko na tle bezpośrednich konkurentów, ale też innych luksusowych magazynów – powiedziała Agata Materkowska. Zmiany poprzedzają różnorodne badania. Główną grupą docelową magazynu są i mają być dynamiczne, ciekawe świata kobiety, które interesują się życiem gwiazd, chcą wiedzieć, co jest modne, i mieć dostarczoną rozrywkę na wyższym poziomie. “Gala” otrzyma w 2005 r. budżet promocyjny na poziomie tegorocznego. Jego wysokość nie jest ujawniana. Podtrzymywana będzie strategia dołączania DVD oraz dodatków korzystających z zasobów redakcyjnych. Planowane są eventy z udziałem gwiazd. Wydawca przymierza się do odświeżenia spotu telewizyjnego “Gali” o charakterze image’owo-sprzedażowym. Celem G+J Polska jest podniesienie poziomu sprzedaży “Gali”, która średnio w pierwszym półroczu br., jak podał wydawca na podstawie ZKDP, wyniosła ponad 203 tys. egzemplarzy. Agata Materkowska powiedziała też, że “Gala Plus” będzie ukazywać się nadal i trwają prace nad ulepszeniem jej koncepcji. Nie są wykluczone w przyszłości także kolejne wydania specjalne “Gali”. (KP)