Zagranica

Rosapark przygotowało kampanię dla Tribord Easybreath

Firma startuje z poetycką kampanią sprzętu do nurkowania.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FOXiI8RiMark%22%7D
Francuska agencja Rosapark przygotowała kampanię reklamową dla sprzętu dla miłośników nurkowania marki Tribord Easybreath. Minutowy spot prezentuje przyjemność płynącą z nurkowania z markowym sprzętem i możliwości podziwiania wspaniałych podwodnych widoków.
Spot pozbawiony jest komentarza, tworzą go jedynie amatorskie podwodne zdjęcia.
Kampania będzie miała swoje odsłony we Francji i obejmie emisję spotów 15-, 30- i 60-sek.

(AdWeek)