Kraj

Delecta gotowa do jesieni

Pod koniec sierpnia wrócą Owocowe Kubki i zostaną wsparte kampanią.

Delecta gotowa do jesieni
Biuro prasowe marki Delecta z portfolio Bakallandu poinformowało, że niebawem na rynek wróci limitowana kolekcja Owocowych kubków na gorąco w edycji jesiennej. Ofertę wzbogacą kisiele z limitowanej jesienno-zimowej edycji z dodatkiem rozgrzewającego imbiru, goździków, miodu oraz witaminy C. Produkty dostępne będą w tradycyjnym oraz nowoczesnym kanale dystrybucji od 23 sierpnia br.
Edycja obejmuje smaki: pomarańcza i cytryna z nutą miodu, gruszka i śliwka z nutą goździków, malina i pomarańcza z nutą imbiru.
Sugerowana cena detaliczna za sztukę to 1,29 zł. Dla powracającej na rynek edycji przewidziana jest również kampania – będzie trwać od 19 września do 30 października. Emisja spotów przewidziana jest w TVP2, Polsacie, TVN, w stacjach tematycznych TVP, a także w stacjach kobiecych w ramach pakietu Polsat i TVN. Za kreację działań odpowiada MullenLowe Warsaw. Media na potrzeby działań kupi Starcom.