Kraj

Delecta wspiera Anatola

Marka startuje z kampanią wspierającą trzy warianty kawy zbożowej.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FkqNAROm7Hck%26feature%3Dem-subs_digest%22%7D
Od poniedziałku w stacjach radiowych i internecie wystartuje kampania marki kawy zbożowej Anatol z portfolio Delecty (Bakalland). Celem działań jest wsparcie komunikacji marki, zapoznanie odbiorców z trzema wariantami kawy oraz zachęcanie do wyboru alternatywy dla kawy mielonej lub rozpuszczalnej.
Kawa występuje w trzech wariantach – Klasyczna, Witalność i Koncentracja. Marka akcentuje swoje źródła i wieloletnią tradycję.
Produkty promuje 15-sek. spot. Za jego kreację odpowiada Brand Support. Media na potrzeby kampanii kupuje Starcom. Poprzednie działania promocyjne na rzecz marki miały miejsce jesienią ubiegłego roku – MMP24 z 2 października 2015.